FAQ's

Websites werken niet (goed) op mijn chromebook.

Er verschijnen geen "Classroomgroepen" als ik naar classroom.google.com surf.

Ben je ingelogd met het account van uw kind? Probeer een apart profiel te maken voor uw kind. Hier ziet u hoe u dit best doet.

Ik heb geen Google Chrome op mijn computer... Is dat verplicht?

Het is niet verplicht, maar is wel aan te raden, omdat je op die manier de schoolaccount van uw eigen accounts kunt scheiden. Indien u Chrome wil downloaden, ga dan naar https://ninite.com/chrome

Ik zie de verkeerde klas op Classroom

Als je ingelogd bent op het account van uw kind en u ziet de verkeerde lesgroep kan dit twee oorzaken hebben:

Om dit op te lossen, klik je bovenaan rechts op de drie streepjes en klik je op "Lesgroepen". Daar zou je de 'nieuwe' lesgroepen moeten zien staan van uw kind. Als dat niet het geval is, mail dan naar ict@sgfv.be met de Google account van uw kind, als ook de school en een korte omschrijving van je probleem.

Nog geen antwoord gevonden op je vraag?

Stuur een e-mail via ict@sgfv.be