Controleer eerst en vooral even of je Chromebook up to date is. Is dat niet zo installeer dan de nieuwste update.
Werkt dit nog steeds niet? Wis dan even je cache geheugen in Google Chrome.
Met deze extensie kan je je cache geheugen wissen. Klik hier om te zien hoe je dat doet.
Ben je ingelogd met het account van uw kind? Probeer een apart profiel te maken voor uw kind. Hier ziet u hoe u dit best doet.
Het is niet verplicht, maar is wel aan te raden, omdat je op die manier de schoolaccount van uw eigen accounts kunt scheiden. Indien u Chrome wil downloaden, ga dan naar https://ninite.com/chrome
Als je ingelogd bent op het account van uw kind en u ziet de verkeerde lesgroep kan dit twee oorzaken hebben:
Je kijkt in het "archief" in plaats van in de actieve lesgroepen. Dit kan je herkennen aan verschillende zaken:
De koptekst bovenaan verwijst naar een oud schooljaar.
Er staat "Gearchiveerde lesgroepen"
De header bij het overzicht van de lesgroepen staat gearceerd.
Om dit op te lossen, klik je bovenaan rechts op de drie streepjes en klik je op "Lesgroepen". Daar zou je de 'nieuwe' lesgroepen moeten zien staan van uw kind. Als dat niet het geval is, mail dan naar ict@sgfv.be met de Google account van uw kind, als ook de school en een korte omschrijving van je probleem.
Je kind kreeg per ongeluk een verkeerde klas toegewezen. In dit geval mail je naar ict@sgfv.be met de Google account van uw kind, als ook de school en de juiste en foute klas.
Stuur een e-mail via ict@sgfv.be